روابط ,اقدام ,دانش ,اجتماعی ,پژوهی ,اصلاح ,اقدام پژوهی ,دانش اموزان ,روابط اجتماعی ,اجتماعی دانش ,اصلاح روابط ,اصلاح روابط اجتماعی ,پژوهی اصلاح


اقدام پژوهی اصلاح روابط اجتماعی دانش اموزان


فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل

قسمتی از فایل

نام فایل:اقدام پژوهی اصلاح روابط اجتماعی دانش اموزان

چکیده
در این اقدام پژوهی به بررسی اصلاح روابط اجتماعی دانش اموزان پرداخته ام. مشکلات انسانی عمدتاً از مسایل اجتماعی و ناشی از ارتباط با دیگران است و ارتباطات ناسالم هسته مرکزی اکثر مشکلات روانی را تشکیل می‌دهند، بنابراین روابط سالم ومؤثر سبب آرامش و امنیت روانی می‌گرددوروابط ناسالم اضطراب و نگرانی فرد را افزایش می‌دهند. در واقع روابط سالم ومؤثر روابطی است که هر انسان سالمی با تمامی وجود ، آن را جلب می‌کند. به اعتقاد کارل راجرز برای رسیدن به درک همدلانه و ارتباط مؤثر شرایطی لازم است از جمله: بی‌ریایی، صداقت، خود بودن و درک مثبت نامشروط. همچنین وی اعتقاد دارد که برای رسیدن به درک همدلانه بایستی به این قاعده توجه کرد که «هر شخصی باید زمانی لب به سخن بگشاید و نقطه نظر خود را بازگو کند که ابتدا نقطه‌نظر و احساسات مخاطب خود را به دقت درک کرده باشد». گوش دادن پویا به معنای گوش فرادادن همدلانه به طوری که بتوانید تا حد امکان تجربه مخاطب خود را درک کنید و به موقعیتی برسید که با او ارتباط مؤثری برقرار سازید.در این اقدام پژوهی من به بحث در موضوع پیش آمده در مدرسه اشاره میکنم.


لینک دانلود:

اقدام پژوهی اصلاح روابط اجتماعی دانش اموزان





منبع اصلی مطلب : پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
برچسب ها : روابط ,اقدام ,دانش ,اجتماعی ,پژوهی ,اصلاح ,اقدام پژوهی ,دانش اموزان ,روابط اجتماعی ,اجتماعی دانش ,اصلاح روابط ,اصلاح روابط اجتماعی ,پژوهی اصلاح
اشتراک گذاری: این صفحه را به اشتراک بگذارید

سایت : اقدام پژوهی اصلاح روابط اجتماعی دانش اموزان