دانش ,آموزی ,شورای ,متوسطه ,اقدام ,دوره ,شورای دانش ,دانش آموزی ,پژوهی شورای ,دوره متوسطه ,اقدام پژوهی ,اقدام پژوهی شورای

اقدام پژوهی شورای دانش آموزی در دوره متوسطه


فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل

قسمتی از فایل

نام فایل:اقدام پژوهی شورای دانش آموزی در دوره متوسطه

 

چکیده:
یکی از مهم‌ترین اهداف تعلیم و تربیت، اجتماعی ساختن دانش آموزان یعنی آماده کردن آنان برای شرکت فعال وسازنده در زندگی اجتماعی، کسب آگاهی نسبت به حقوق اجتماعی خود و بهره برداری صحیح از آن واحترام به حقوق دیگران وهمکاری با سایر افراد جامعه است، یکی از شیوه‌های گرایش دانش آموزان به فعالیت‌ها و تصمیم گیری‌های اجتماعی، مشارکت آنان در گروه‌ها وشوراهای متشکل از همسالان در مدارس است.در این راستا، مقاله حاضربا بهره گیری از رویکرد کیفی (مصاحبه)، به بررسی نقش مشارکتی دانش آموزان در اداره امور مدرسه از طریق شورای دانش آموزی باتاکید بر رویکرد مدیریت مبتنی بر مدرسه است.نمونهٔ معرف، مدارس مقطع متوسطه واقع در شهرستان ……… از جمله مدرسه تحت مدیریتم می‌باشد. برای تجزیه وتحلیل داده‌ها، ابتدا پاسخ‌های داده شده به هر سؤال جداگانه نوشته شدند. سپس، در زمینه‌های ظاهرشده، هردسته از پاسخ‌ها شناسایی گشتند و پس از جمع بندی، نتایج نشان داد که اجرای معقول طرح شورای دانش آموزی مدارس مقطع راهنمایی نیازمند توجه به نکاتی است که در نتایج تحقیق عنوان گردیده است.


لینک دانلود:

اقدام پژوهی شورای دانش آموزی در دوره متوسطه




منبع اصلی مطلب : پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
برچسب ها : دانش ,آموزی ,شورای ,متوسطه ,اقدام ,دوره ,شورای دانش ,دانش آموزی ,پژوهی شورای ,دوره متوسطه ,اقدام پژوهی ,اقدام پژوهی شورای
اشتراک گذاری: این صفحه را به اشتراک بگذارید

سایت : اقدام پژوهی شورای دانش آموزی در دوره متوسطه